Nezařazené

Petra Fialová

Stěhujeme se do Anglie - díl první: CESTA

Tak a je to tady! Je 31. října 2012. Máme sbaleno. Moje představa, že dva kufry 15 a 20 kg a dva malé příruční nám musí BOHATĚ stačit, byla samozřejmě trošku zcestná. Kdo mě zná, ví, že mi ty odhady nikdy moc nešly. (Znáte to - mám v pokoji táááákovýýýýho pavouka!) Naštěstí s náma jedou dvě moje kamarádky, Jana a Marcela, které se těší na levnější nákupy v UK, a proto s sebou skoro nic nevezou, aby měly dost místa zpátky. Pár našich věcí jsme jim teda do jejich kufříků přišoupli... Na letišti jsme to ještě trochu přeskládali, aby seděla váha a můžeme vyrazit. A kdo vlastně jsme? Já, 36 letá matka samoživitelka, která se snaží uživit překládáním a do budoucna snad i tlumočením a můj 5 letý syn Jirka, který umí asi tak 10 slov anglicky, je trochu stydlivý a nemá moc rád pozornost a nové věci. Anglie, chystej se, už letíme :-)

27.11.2012 v 21:28 | Karma článku: 25.27 | Přečteno: 1717 | Diskuse
Počet článků 1 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1717
Jsme dva - já a můj 5 letý syn Jirka. Zatím jsme spolu zvládli vše, co nám osud přichystal. Uvidíme, co přinese dalšího...